KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA مهرداد بیت‌آشور یکی از ۵ بازیکن برتر گلچین شده آمریکا

مهرداد بیت‌آشور یکی از ۵ بازیکن برتر گلچین شده آمریکا

مهرداد بیت آشور - مهرداد بیت‌آشور یکی از 5 بازیکن برتر گلچین شده آمریکا

تیم‌های آمریکایی طبق سنت خود چندین بازیکن را از تیم‌های دانشگاهی و کالج‌های مختلف گلچین می‌کنند. در بین این بازیکنان گلچین شده، بازیکنانی پیدا می‌شوند که توانایی‌های بسیار زیادی دارند و همه را به وجد می‌آورند. مهرداد بیت‌آشور یکی از 5 بازیکن گلچین شده در لیگ آمریکا در این فصل بود که در بین بهترین‌ها قرار گرفته است.

سایت svenskafans پنج بازیکن برتر گلچین شده در لیگ آمریکا (MLS) را انتخاب کرد که مهرداد بیت‌آشور یکی از پنج بازیکن برتر آن بوده است.

سین جانسون از شیکاگو‌ فایر، گراهام زوسی از کانزاس سیتی، تیم ریم از نیویورک ‌رد‌ بویلز، مهرداد بیت‌آشور و جاستین مارو از سن‌خوزه ارث‌کوئیک پنج بازیکن برتر گلچین شده در لیگ آمریکا در این فصل اعلام شدند.

این سایت درباره مهرداد بیت‌آشور نوشت: مدافع ایرانی سن‌خوزه در چند فصل گذشته توانسته است خود را به یکی از هجومی‌ترین مدافعان لیگ آمریکا تبدیل کند. او که در سال 2010 به تیم اصلی سن‌خوزه راه یافت، چهارمین فصل حضور خود در این تیم را سپری می‌کند. بیت‌آشور پیش از این در تیم دانشگاهی سن‌خوزه بازی می‌کرد اما عملکرد خوب این بازیکن باعث شد تا تیم اصلی سن‌خوزه او را برگزیند. او در این فصل یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده و نسبت به فصل‌های قبل عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است. بیت‌آشور در این فصل 6 پاس گل و فصل قبل 7 پاس گل را برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کرد. همان‌طور که اسم این بازیکن نشان می‌دهد، بیت‌آشور بازیکنی ایرانی‌تبار است که در سن‌خوزه رشد کرده. او در چند سال گذشته این فرصت را داشت که تیم ملی ایران یا آمریکا را برای خود انتخاب کند اما در نهایت تصمیم گرفت تا تیم ملی ایران را همراهی کند. او در بازی ایران برابر تایلند در انتخابی جام ملت‌های آسیا برای اولین بار به طور ثابت برای ایران به میدان رفت. تیم ملی آمریکا قطعا یکی از بهترین مدافعانی را که می‌توانست در اختیار داشته باشد، از دست داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: مهرداد بیت آشور, یکی از 5 بازیکن برتر لیگ آمریکا, هجومی ترین مدافع, تیم ملی ایران, لژیونرها, لیگ آمریکا, ام ال اس, MLS , mehrdad beitashour, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )